2012年11月8日木曜日

自己紹介(とみ)

Hello, nice to meet you.
こんにちは、初めまして。
My name is Tomizawa Hiroya.
私の名前はとみざわひろやです。
My favorite sports is tennis.
私の好きなスポーツはテニスです。
I like Noodle the best.
私はラーメンが一番好きです。
Long time no see.
お久しぶりです。
I live in Japan.
私は日本に住んでます。
I am 20 years old.
20才です。
I want to become a teacher.
私は教師になりたいです。

2 件のコメント:

  1. Hello, my name is Viorica, and it's nice to meet you!
    I'm a government major, and I'm a senior.
    I also like tennis and noodles (ramen). I love Japanese food, and I think it's very good!
    I live in USA and I am very happy to meet you!

    こんにちは、とみざわひろやさん。
    私はVioricaともします。私の専門は政治です。四年背です。
    私は日本の料理が大好きです!テニスとらめんも好きです。アメリカに住んでいます。

    返信削除
  2. Hello!Viorica!
    こんにちは!ビオリカさん!
    What japanese food do you like the best?
    日本の料理で何が一番好きですか?
    Where do you live in USA?
    アメリカのどこに住んでいますか?

    返信削除