2012年11月1日木曜日

自己紹介 (kaede)

はじめまして、私の名前は楓(かえで)です。
大学3年生で、教育を専攻しています。
私は、各国の教育や学生について興味があります。

わたしは、J-popやK-popがだいすきです。
最近はone directionを好きになったおかげで、洋楽も聞くようになりました。
おすすめのアーティストがいたら、ぜひ教えてください!



Nice to meet you. My name is Kaede.
I'm third grade at university and I major in education.
I'm interested in some country's education and students.

I love J-pop music and K-pop music.
Recently I often listen One Direction and I also listen to European music.
Please tell me your favorite singer! XD

2 件のコメント:

  1. Dear Kaede san,
    It is very nice to meet you too.
    I am a political science major. I love music too!
    I like a lot of old European music, especially from Germany, and British music. I also listen to some J-rock and J-pop...do you know Gackt?
    I'm very excited to meet you!
    こんにちは、かえでさん!
    私はVioricaともします。始めまして!
    私の専門は政治です。そして、音楽を聞くこと大好きです!
    エウロパの音楽が大好き、とくにドイツの音楽そして、イギリスの音楽。J-PopとJ-rockも 聞く、ガクトさんについて聞いたことがありますか?

    返信削除
  2. こんにちは、Vioricaさん!コメントありがとうございます!
    J-PopもJ-Rockも興味を持っているなんて嬉しいです。
    Gacktさんは日本でもとても人気ですよ。
    今は、ドラマにも出ています。私もたまにそのドラマを見ます。
    VioricaさんはGacktさんのことが好きなんですか?

    Hello,Ms.Viorica! Thank you for your comment!
    I am glad to be interested in J-pop and J-rock.
    Gackt is very popular in Japan.
    He appears to adrama now. I sometimes watch it.
    Do you like Gackt?

    返信削除