2012年11月8日木曜日

自己紹介(のぞみ)

はじめまして、私の名前は新井希です。
大学3年生で、教育を専攻しています。
私は群馬県出身で、家族と住んでいます。

私は将来、先生になりたいです。
私はみなさんと意見を交換できることを楽しみにしています。
よろしくお願いします。


Nice to meet you, My name is Arai Nozomi.
I am in a third grade. I major in education.
I am from Gunma. I live there with my family.

I want to be a teacher in the future.
I am looking forward to exchanging idea with all of you.
Thank you.



2 件のコメント:

  1. Hello, my name is Viorica.
    I am very interested in your topic because I like street fashion, especially the Japanese one.
    I am looking forward to your posts!

    返信削除
    返信
    1. こんにちは、ビオリカさん。
      コメントありがとうございます。
      私もストリートファッションが好きです。

      ビオリカさんがテーマにしている拒食症について
      世界で細いほうがよいと思っている人は少なくないと思います。
      太いか細いかはファッションにも関係してくると思います。
      そのことについてビオリカさんはどう思いますか?

      削除